onsdag 2 april 2014

140402.

Ikväll är en sån kväll när jag känner mig lat och deppig. Har inte lust med något samtidigt som jag är sjukt rastlös!?
Har egentligen typ 100 sidor att lösa om att åldras - på engelska. Hipp hurra..

Imorgon ska jag på ansiktsbehandling. Jag ska göra en "diamantslipning" för första gången. Vet inte egentligen vad det går ut på men något med att man slipar bort gamla hudceller. Kommer bli intressant. Sen efter det är det skola (kommer se ut som en sönderpickad tomat i ansiktet antagligen).. Då ska vi prata om psykisk ohälsa vilket jag inte vill missa oavsett hur jag ser ut.

Sen så fick jag min deklaration idag och för första gången ska jag betala tillbaka! 1200kr... Från vilket litet fack då? Mamma och pappa, jag önskar mig tillbakabetalning på skatten i födelsedagspresent.

Ibland suger livet lite hårdare än annars..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar