måndag 31 mars 2014

140331.

Jag har haft svårt att somna de senaste kvällarna. Om det beror på att det blev sommartid eller något annat vet jag inte. Ligger i alla fall och vrider och vänder ett bra tag. Men men, det går ju an när man inte börjar tidiga morgnar på ett jobb.

Idag hade vi introduktion på den nya kursen. Det kommer bli bra och läraren verkar vara en skön alternativ person. Även fast jag inte är speciellt mycket för alternativa människor så känns det som att han är bra. Men det visar sig ju.

Hann med den fina promenaden som jag skrev om i inlägget innan och efter det blev det en powernap. Det var varmt i rummet och fönstret öppet med massa ljud utifrån och en vindpust som kommer in då och då. Det är det absolut bästa läget att ta en powernap i enligt mig.

Ikväll har jag hunnit skriva ut typ 300 ark i olika litteratur som vi ska läsa i kursen. Skrivaren gick på högvarv med andra ord. Har också läst och sammanfattat en text.

Imorgon då.. Ingen skola. På förmiddagen ska jag på en konsultation för hur jag ska gå vidare med behandlingar för ansiktet.. Direkt efter det ska jag vara barnvakt ute i Oxie till sötnosarna Tage och Elsa.

Och just det, det är 1 april. Bäst att passa sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar