onsdag 12 mars 2014

140312.

Nu har jag mer eller mindre legat och pluggat sedan 9 imorse. Man blir lätt slut i kolan. Men, ska fortsätta till 16 har jag bestämt. Efter det ska jag på ansiktsbehandling och sen måste jag en sväng till mitt förråd och hämta hit fler grejer och efter det packa väskorna med alla grejer till lägenheten. Oh lord vad mycket det är som man faktiskt behöver.. (Och vill ha)

Det börjar faktiskt kännas lite vemodigt att åka ner till Malmö imorgon efter en vecka här. Man har det ju rätt bra hemma hos mamma och pappa. Men det ska ändå bli sjukt kul att träffa mina vänner, få flytta in och fixa i lägenheten och börja livet ordentligt där nere.
Dock har jag ångest för tentan men den ångesten börjar gå över i "aja, vad fan".. Och min fredag är tjock med saker jag ska hinna.. 
7:30-13 - Tenta
13  - hämta nyckeln till lägenheten
13:30 - åka ut till ikea och köpa säng och dyl.
Direkt efter det till Oxie och lasta in mina saker i bilen och åka till lägenheten.
19:30 (tror jag) - är det fest hos Hanna. Lär kanske bli sen dit eftersom sängen levereras från ikea mellan 18-22! Men men.. Hela lördagen är jag fri och ledig sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar