onsdag 26 mars 2014

140326.

Idag har jag varit barnvakt större delen av dagen. Gick som vanligt hur bra som helst. Rätt duktigt av mig att ta hand om två småttingar och laga mat samtidigt har jag insett.. Hur kul som helst tycker jag att det är.

Efter att jag kom hem har jag fixat lite grejer och gick igenom alla bilder och filmer jag tog 2013. Vilket sjukt kul år det var. Saknar mina katrineholmsvänner lite när man tänker efter. Även fast jag har massa nya bra malmövänner..

Sen blir jag också så trött på mig själv att jag aldrig känner mig nöjd med min frisyr och hårfärg! På massa av de bilder jag gått igenom tycker jag nu att jag hade jättebra frisyr och färg..! Vad fasen ska det klippas och färgas för?
En gång för alla: nu ska jag lova mig själv att inte göra något med håret på en lång tid framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar