måndag 24 mars 2014

140324.

Dagen började väldigt dimmig. Sara kom och hämtade upp mig och vi åkte och hämtade min (supersköna) fåtölj. Efter det drog vi till Emporia och Vapiano och käkade lunch. Blev en pizza dagen till ära, men jag borde tagit Saras sort! Den var sjuukt god! (Kolla bilden nedan).

Efter det åkte jag till geblod och blev blodgivare här nere också. Det är så synd att man måste börja om processen i olika landsting. Jag har varit blodgivare sedan 2007 och nu måste jag här nere tas som "nybörjare". Men men, får tappa först 5 maj fast allt såg bra ut på proverna idag. Äsch, jag är inne i systemet i alla fall!

Hem och montera fåtöljen. Tog den där supersköna promenaden. Sen har jag lagat currykyckling och ris och hunnit ta en till kvällspromenad, som kanske var ännu härligare än dagspromenaden(!)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar