lördag 15 mars 2014

140315.

Allt går dåligt för mig. 
Igår var en riktig kaosdag!
1. Skulle hämta nyckeln på Heimstaden och den har inte kommit in från föregående hyresgäst - får vänta en timme där..
2. Det är inte ordentligt städat i lägenheten och totalstopp i diskhon! Först får jouren (bevakningstjänst) komma, sen var han tvungen att ringa en jourrörmokare..
3. Ikea ska leverera grejer och pga av allt ovanstående så är jag inte hemma just när de är på väg och de blir arga. Men det löste sig sen och jag fick grejerna.

Idag har vi satt ihop min säng som var jävla svår att sätta ihop och tog lång tid. Nu har jag tagit mig ut till Oxie för att hämta ett paket på Coop! Och då har postterminalen stängt!! Vad fan? 

Nu väntar jag på bussen i all evighet och sen ska jag hem och städa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar