torsdag 20 mars 2014

140320.

Det blev en lång dag i skolan idag. 10-17 satt vi. Flest hela gruppen till ca 12 och gjorde klar vår presentation till nästa veckas seminariet. Efter det stannade jag och Malin till 17 och gjorde klar vår inlämning till nästa fredag! Hur bra känns inte det. Slut i huvudet var vi efter i alla fall!
Efter skolan drog jag till hallen direkt för volleybollträning. Vi har sista matchen för säsongen på lördag, och sen spelar vi som seriesegrare!

När jag kom hem var mina väggar i lägenheten fina målade! Nu känns det lite renare direkt..

Och hur glad blir man inte när denna ligger bland posten! <3

Well well. Imorgon blir en fixdag. Ska tvätta och dona.
Dessutom hoppas jag på lika fint väder som idag så det blir en skön promenad också! Men nu blåser det storm ute..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar