söndag 2 mars 2014

140302.

Usch. Idag är det riktigt deppväder här. Och jag avskyr när det är så på söndagar just. Konstigt det där.. Tur att jag ska hålla mig inomhus och plugga hela dagen i alla fall.

Jag hade som sagt jättekul igår kväll med några tjejer i laget. Vi spelade spel och pratade och jag var inte hemma förens vid 03. Det kan ju inte ge ett annat än godkänt betyg.

Men innan det var det match i Lund. Vi vann med 3-0! Jag satte några servess och fick in en jätteskön smash!
Efter matchen fick jag hjälp av Sara att köra hem en bäddfåtölj från IKEA som jag ska ha i lägenheten sen. Kunde givetvis köpt den när jag fått lägenheten men den utgår ur sortimentet och de hade bara 9 kvar, så vågade inte riskera något!

Veckan som väntar bjuder på egenplugg med gruppen och själv. Även en match på onsdag kväll hemma. Sen åker jag hem till familjen på torsdag. Det ska bli jätteskönt att komma hem dit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar