tisdag 6 januari 2015

150106.

Sista natten i Kholm på ett bra tag framöver. Är jättetrött men kan inte sova. Har typ haft den bästa tiden i mitt liv under tiden jag varit hemma och det känns supertrist att åka från det och lämna det bakom sig. Men så är ju livet, det går upp och ner och jag tvivlar inte en sekund på att jag kommer känns såhär igen inom en snar framtid. Dock finns det ju ingen Lovisa Freberg och Ida Pettersson som gör livet sjukt mycket roligare och lättare att leva där nere och ingen Ebba Månsson med kloka råd och tips. Inte heller familjen.
Men! Jag har haft en så stört bra år i Malmö hittills så jag ska utan problem klara 2,5 år till!

Innan jag och Maria drar söderut imorgon så är det finaldagen av GPt! Sjukt kul att se så bra volley och träffa gamla KVKare!
Bra avslut, minst sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar