torsdag 22 januari 2015

150122.

Full fart idag..
I skolan så hade vi föreläsning inom familjerätt. Väldigt intressant och högst relevant om jag i framtiden ska gifta mig, vara sambo och eller skaffa barn. Mycket man som människa inte vet om rättigheter och skyldigheter!
Efter det var det bara svänga förbi hemma och byta om och slänga i mig lite mat. Sedan drog jag och mötte upp Carro för att handla grejer till vår turnering vi hade för klubben. Sen höll vi på med den mellan 18-20 cirka. Det var roligt och lyckat!
Efter det cyklade jag direkt till Baltiska hallen för att kolla innebandy med Evelina. Snöplig förlust blev det för Malmö med 6-5 med 1 sekund kvar!

Har även bokat tid hos en sjukgymnast idag för mitt onda knä. Fick dock inte tid förens 3 februari. Ska försöka leta andra sjukgymnaster som kanske har tid snabbare också.. Vill ju få hjälp så snart som möjligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar