måndag 12 januari 2015

150112.

Har varit en skön måndag. Inget jobb imorse så jag började skolan 9:15 vilket innebar en liten sovmorgon. Det uppskattas alltid. Börjar exempelvis 13:15 imorgon utan jobb på morgonen! Det är underbart!

Igår var jag iväg på innebandy tillsammans med en tjej som jag lärt känna genom Ida Bengtsson. Kul att sprida mina bekantskaper och framför allt att någon gillar att gå på sport (även fast det är för att hennes, typ, dejt spelar där)!

Igår kväll tog jag det jättelugnt hemma i blåsten. Lyxade till det med att se den nyaste Beckfilmen! Vad jag älskar det! Och att kunna unna sig att kolla film själv hemma utan att ha ångest över något plugg som måste göras är otroligt skönt! Dock har vi "läxa" till imorgon då vi ska skriva någonting vi vill bli bättre på när det kommer till samtalsterapin. Två rader handskrivet räckte, skönt!

Nu sitter jag på bussen påväg till träningen. Eftersom matchen i lördags gick som den gick vill jag verkligen träna lite mer höger nu, centern sitter där den sitter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar