onsdag 28 januari 2015

150128.

Just nu är det spöregn och storm utanför fönstret. Riktigt ruskväder!
Har precis lagt mig i sängen efter att jag har lagat mat och plockat lite här hemma.. Innan det kom jag rätt nyligen hem från träningen. Ikväll var det vi seniorer som vi köra en träning tillsammans för juniorerna tränar för U21-kval då jag ska med och coacha.
Det var iallafall superkul att köra idag, och det gick skapligt bra. Knät då? Inte samma isande smärta idag men nu spökar ena benhinnan istället. Vilket kan kanske vara en kompensation för det onda knät? Vad vet jag..
Ska testa lite benhinnemassage nu tänkte jag. 10 minuter varav en minut massage, nästa minut is på och så gör man så fram och tillbaka!

Hade en selfiestund efter skolan idag.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar