onsdag 21 januari 2015

150121.

Idag fick vi introduktionen till vår första uppgift i juridiken.. Att skriva ca 4 sidor om en lag, vilken lag fick vi själva bestämma!
Det är faktiskt rätt intressant. Lagboken har blivit min nya bästa kompis! Sjukt kul att leta reda på massa lagar och läsa om dem!
Annars har jag suttit här hemma och slagit i lagboken och bestämt mig vilken lag jag ska ta faktiskt, tror det lutar åt rattfylleri just nu. Men det kan ändras. På onsdag måste det dock vara spikat!
Ikväll har jag tränat. Mitt knä smärtar något otroligt så jag försökte att inte hoppa, vilket är svårt när man spelar volleyboll! Men det kändes ändå okej. Imorgon ringer jag sjukgymnasten..! Det är en sak som är söker..

Nu ska jag strax sluta mina två blå för det blir en lång dag imorgon med skola, turnering för alla medlemmar i klubben plus kolla innebandy!

Försöker tänka lite nyttigt nu efter all mat, godis, alkohol den senaste tiden! Blev sallad till lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar