fredag 30 januari 2015

150130.

Har haft en jättelångsam dag i skolan. Vi har haft föreläsning om skulder och skuldsanering.. Jippi! Så pass tråkigt var det att jag drog hem en timme tidigare. Och det sker inte ofta!

I eftermiddag jobbar jag och efter det tänker jag åka hem, korka upp en flaska rödvin och laga lasagne! Sen ska jag äta naturgodis tills jag kräks, nästan..
Skulle ha tränat med herrarna direkt efter jobbet men insåg att jag nog inte ska anstränga mina benhinnor och knän i onödan innan jag varit hos sjukgymnasten (tisdag)!
Så, så kan det vara..

Tänk vilka kontraster helgerna har. Förra helgen var jag i ett supermysigt Oslo, den här helgen är jag här hemma och slappar förutom att jag ska på innebandy imorgon. Ändå charmigt att det går att göra det man känner gör i nuläget - man lever bara en gång!

Såhär kul hade jag och Diana idag...

1 kommentar:

  1. Hahahahhaha, kolla Sima då xD hahahhaha!!!! Så jävla kul lektion!!!!

    SvaraRadera