söndag 26 september 2010

i keep dancing on my own.

Det har varit en händelserik helg, jag har inte direkt hunnit sitta här hemma i soffan nåt.
Började med fest i fredags, överraskningsfest för Thereses lillasyster, jätteroligt. Därifrån till safiren. Sen hem.
Lördagen drog jag hyfsat tidigt till norr och så gjorde vi mat ihop och kollade lite på teve. Sen var det bara att göra sig iordning och dra till Karlstad för att se Färjestad-AIK. Vilket var jätteroligt.
Hem därifrån tog det inte så lång tid, som det borde göra. Väl hemma, vid typ elva, så bestämde jag och Therese oss för att dra på statt, gratis inträde liksom, då tackar man inte nej. Så vi halsade i oss två cider hemma sen drog vi. Det ångrar vi verkligen inte, asroligt. Sen fyllemat och "efterfest" hos T. Var väl hemma vid fem imorse. Och nu.. PLUGG.. Ciao!

För övrigt så kommer jag inte in på facebook vilket är jäkligt irriterande för ett freak som jag.. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar