onsdag 1 september 2010

lord knows the way she feels.

Första uppgiften inlämnad i skolan.
Ber till gudarna att den är godkänd.
Ska bli spännande att se.

Förresten, hade den än så länge snyggaste, hetaste och yngsta föreläsaren idag. Näst intill en filf alltså. Jag och Therese hade lite svårt att koncentrera oss på vissa saker.

Har varit ute och plockat svamp med Hullan nu på eftermiddagen. Blev lite kantareller, men hon hittade mer än jag. Jag skyller på huvudvärk, mensvärk, spindelnät och helt enkelt ett himla dåligt svampsinne. Haha.

Imorgon blir en långdag i skolan. Börjar 10 slutar 17, inte nog med det, jag, Therese och Johanna drar på "pubrunda" med nolle-p efter det. Antagligen det första och sista jag gör på nolle-p.

Ikväll är det äntligen träning med volleybollen, första för säsongen.
Guuuuud vad jag känner för att smasha av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar