torsdag 30 september 2010

singing sweet home alabama all summer long.

Sitter hemma hos Tessan och väntar på att hon ska komma hem.
Gör Emma sällskap så länge.

Har ätit lunch med mamma och pappa på stan.
På vägen dit hoppasde svt på mig och ville intervjua mig.
Svt: Röstade du i kommunalvalet?
Jag: Ja det gjorde jag
Svt: Vad tycker du då om att s och m ska gå ihop i Katrineholm?
Jag: Jag vill tyvärr inte kommentera det.
Svt: Varför kan du inte det?
Jag: Nae, för det är min pappa som är moderaten i stan.
Svt: Jaaha, men gud, det var ju lite kul att vi tog just dig. Så du visste det här redan innan?
Jag: Ah, det gjorde jag.
Haha. Lite komiskt. Så nej, jag kommer inte vara med på teve ikväll, tack och lov.

Nu blir det plugg, hårfärgning och en liten söt överraskning senare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar