söndag 12 september 2010

wake me up when september ends.

Väntar på Loooovisa, vi ska äta varma mackor, chips och dipp och lite grönsaker. Vara så där nyttiga som bara vi kan.
Plus att Ensam mamma söker äntligen börjar ikväll.
Jag kommer ihåg första säsongen det gick, jag satt som klistrad. Och jag kommer ihåg att jag bodde i Lkpg och alltid hade tvättid just när det gick så jag sprang alltid ner i reklampauserna. Lite sjukt vad man förknippar saker med varandra.

Jag tror jag börjar bli sjuk.
Eller, jag är i alla fall svullen och röd under vänster öga, känns som en vagel är på g.
Det finns ingen tid till att bli sjuk just nu.

Om en vecka är det val, och valvaka.
Nervositeten börjar krypa i kroppen, men det ska bli kul.
Fick två tröjor av pappa, en på Fredrik och en på Anders.
Tror alla förstår vilket parti jag tänker rösta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar