måndag 13 september 2010

need you now.

Jag är så nöjd med mig själv.
Blev först ett träningspass med volleybollen på en och en halv timme. Direkt efter det drog jag, Lollo och Miche till HG och gymmade en timme. Så himla bra, det är inte likt mig. Men jag gör som min stora idol i livet, följer alla hennes fotspår känns det som, allas vår Emelie såklart.

På tal om att följa någon annans fotspår, har tänkt på det rätt mycket. Kan fasen inte göra mer som den personen gjort. Det är ju patetiskt.
Nu ska jag börja gå i mina egna fotspår istället.

Kom och tänka på en grej idag på föreläsningen. Vi pratade om kränkningar mot barn och så vidare och då kom jag ihåg en gång när jag känt mig otroligt kränkt. Jag gick i ettan på gymnasiet och en partiledare, vi kan kalla denna MS, var i våran klass och vi fick ställa frågor. Jag frågade en fråga som jag tyckte var relevant.. Svaret jag får är "Men lilla gumman, det förstår du väl." Och ett hånleende på det. OOOOJ vad arg jag var då, där snackar vi kränkning.

En annan big deal som hände idag var att jag kom på hur jag kan stötta andra av mina jobbiga händelser. Jag vet hur man känner, jag vet vad man behöver höra, jag vet att jag kommer finnas där och ställa upp.
Mår inte min tiger bra, mår inte jag bra.

Nej, nu ska jag ääääääta (fisk faktiskt, hör och häpna mamma) sen blir det soffhäng med glass.
Det är jag värd.
Stör ej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar