lördag 18 september 2010

take another piece of my heart baby.

Det är så himla kallt här hemma, borde nääästan ringa till mamma och klaga lite, som alla andra gör. Eller, kolla in några schyssta stickade tröjor från Gant, hittade ju såklart en riktig läckerbit i affären idag i Norpan, varför förälska sig i kläder liksom?

Alltså, på tal om ingenting, när man inte vill så funkar det och tvärtom, varför ska det vara så?
Det vore så perfekt om just det skulle funka, men naaae, inte min grej liksom.
Smaken är som baken..!
Sjukt allting är egentligen, allt som kretsar kring mig just nu.
Varje dag dyker ett nytt överraskande moment upp. Hmm..
Jag måste komma bort, verkligen, ser mycket mycket fram emot Rättvik och möjligtvis Halmstad. Det kommer som räddaren i nöden, fast fasen, jag trivs rätt bra med mitt liv ändå, men, någon annanstans?

Jaaaaha, vad ska jag göra nu då?
Sova?
Nee, tråkigt.

Höger, framifrån, vänster.. kanske skulle ta en bakombild också? Haa haa haa, kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar