måndag 10 januari 2011

ain't that just the way.

För första gången i min tid i min lägenhet här hör jag någonting från grannarna, förutom lite stampande från våningen nedanför.
Jag blir gaaalen! Om ingen får tyst på den där hunden snart vet jag inte vad jag gör.
Och då är det första gången jag blir störd. Är jag störd eller?
Nåt som jag är idag är glömsk iallafall.
Märks att jag varit sjuk ett tag och inte kunnat umgås med mina vänner.
Lovisa blev nästan irriterad idag, eller nej, hon blev irriterad, inte nästan.
Glömde bland annat kvar mina skor i hallen, någonstans. Kände inte igen mig själv.
Som tur är är ett par nya skor beställda till mig så jag överlever.

Nej, nu ska jag duscha.
Klart jag tränade förut! Nästan fullt ut, och det kändes bra.
Det enda som typ dödade mig idag var mitt knä.
"Just det, jag hade problem med knät!"
Har ju liksom inte behövt tänka på det över lovet, men nu så.
Tur att jag ska till Magnus på fredag och försöka få någon ordning på det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar