onsdag 12 januari 2011

behind blue eyes.

Insåg idag att det inte går att vara på topp hela tiden.
Det går inte att sväva på moln varje dag.
En rejäl svacka blev det idag.
Men vilket ont har inget gott med sig?
Den ena av de två jobbiga grejerna var att min dator sedan 7 år tillbaka (där jag har hela mitt liv i bilder) dog.
Den kommer aldrig fungera igen, jag kommer aldrig få tillbaka dom bilderna igen.
Det kändes väldigt tufft, ett jobbigt avsked, med tårar inblandade.
Ja, jag grät, jag erkänner.
Den hade liksom gjort sitt..
R.I.P my lovely computer!
Så från och med nu börjar ett nytt liv med nya bilder för mig.

Match på lördag.
Jag ska slipa av min gamla centerform.
Gick väl skapligt på träningen, men bättre ska det gå på matchen!
Efter matchen i Norpan drar jag, Lovisa och Ida direkt till Linkan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar