onsdag 12 januari 2011

try sleeping with a cold.

Jag har rast till 10,20.
Har precis haft en lektion gympa.
Tog med mig datorn idag för att inte tiden ska gå så sakta och bara sitta och stirra in i väggen på rasterna.
Jag är ju ingen morgonmänniska så att gå upp 07,15 imorse tog emot.
Dessutom är det svårt att sova när min förkylning inte vill gå över. Vaknar sjutton gånger av att jag inte kan andas. Kuuuul...
Blir en lång dag idag. Jobbar till 17,00.
Sen gäller det väl att åka hem, kanske handla först, sen laga mat. Sen är det träning!
Funderar faktiskt på att lära eleverna i 5-6an som jag ska ha snart volleyboll?
Fast, det kan ju bli lite klurigt, volleyboll är väl inte världens enklaste sport att lära ut eller att lära sig.

Jag är så trött på snön och mörkret nu!
Det kommer såååå rätt att åka utomlands om en och en halv vecka.
Kunde inte passat in bättre..
Ge mig 23 januari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar