söndag 16 januari 2011

you're just my type.

Har haft en toppenhelg i Östergötland.
Först och främst var det match igår i Norrköping.
Norrköping låg trea och vi låg fyra.
Dagen till ära fick vi hjälp av Mia att fylla på vänsterkanten eftersom jag hoppade in som center.
Det var en väldigt bra utfyllnad.
Och jag är aaaaasnöjd med min centerinsats. Vi vann iallafall med 3-0, ganska lätt.
Så nu ligger vi trea, om vi vinner nästa helg kommer vi komma upp på andra plats!

Efter matchen styrde vi mot Linkan.
Jag och Lovisa hälsade på Emma.
Haft det underbart hos henne.
Vi blev bjudna på mat, efterrätt och alkohop igår kväll.. Imorse fick vi sätta oss vid ett sjukt bra frukostbord.
American pancakes, kokt ägg, smörgåsar, yoghurt.. You name it.

Idag kryddade vi helgen med volleyboll.
LVC-Tierp.
Jag och Ida har fortfarande inte sett en förlust, grymt!
Sen direkt hem och kolla innebandy, sista perioden när August spelade.
Vinst där också.
Och nu ligger jag hemma i soffan i min onepiece.
Helgen är näst intill fulländad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar