tisdag 4 januari 2011

the show must go on.

Sitter hemma hos mor och far. Åkte hit direkt efter blodgivningen.
Jag ger liksom inte bara blod, jag ger alltid mamma en rörstrandskål som jag får varje gång jag varit där.
Jag är så otroligt givmild!

Såklart blev det lite strul med hemsidan idag.
Men det ska lösa sig på ett bra sätt ändå. Framåt kvällen hoppas jag att allmänheten har tillgång till den nya sidan.

Hoppas nog över gymmet idag, inser att jag inte lär hinna med det.
Först nu ska jag få mat här hemma, sen vid två ska jag med mamma och pappa upp till volvo och kolla bil. Roligt ju.
Efter det direkt hem, hämta mina grejer sen är det hallen som gäller för hela kvällen.
Det är min planering av mitt liv den 4 januari 2011.
Bara 19 dagar kvar till Fuerte Ventura!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar