måndag 22 augusti 2011

as time goes by.

Dagens shoppingresultat: IKEA - matta, servetter, grej för att ha plastpåsar i, galgar, fönsterlampa, värmeljus, 2 små krukor plus växter. Inne i Stockholm blev det ett par skor som jag inspirerades om av Zana.
August fick till en jacke, tjocktröja och keps.
Så båda var vi nöjda och trötta när vi åkte hemåt efter en trevlig dag tillsammans. Men innan vi begav oss ut på motorvägen stannade vi till hos farmor och fick lite fika.

Väl hemma kilade jag över till Lovisa och lagade och åt mat ur Linas matkasse. Skitgott blev det och lätt som en plätt.. Mamma, beställ det så kommer jag och lagar hos er varannan vecka!
Avslutade kvällen med henne med att cykla tandem, nu kan jag checka av det i min "att-göra-innan-jag-dör-lista."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar