söndag 14 augusti 2011

you turned around and gave me one last touch.

Sitta i hem nr. 1? 2? eller 3? just nu.. Alltså på Västgötagatan. Ska alldeles strax flytta över massa mer grejer till Sibban. Det är lite kaos i mitt boendeliv just nu. Jag har de flesta grejer här, men jag sover hos mamma och pappa och håller på att göra i ordning på S.. Helt hysteriskt. Väntar tills på tisdag när min bror är hemma och kan hjälpa till att bära de stora och tunga möblerna.

Hade en skitrolig kväll och natt. Diggiloo kunde ju verkligen inte blivit bättre för när jag, mamma och pappa har satt oss på våra platser så står det fyra tomma bredvid oss. Utan att vi hade en aning så är det Lovisa, Isadora, Marie och Anders som ska sitta där. Perfekt är bara förnamnet.
Drog en spontanutgång med Hanna, som var väldigt lyckad.

Nej, nu måste jag få någonting gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar