onsdag 24 augusti 2011

it's emotional and i told you so.

Jag mår illa. Om det beror på trötthet eller glassen jag och Lovisa slängde i oss efter vår tur ute i skogen vet jag inte, men illa mår jag. Så nu tänkte jag ligga här i soffan och rå om mig själv en stund framför en hel kväll med bra tv-program. Nu Leila bakar, sen 112 poliser och tillslut Efterlyst. Bra skit.

Som sagt, jag och Lovisa tog en tur ut i skogen efter en massa flyttande. Vi hittade nästan en halv icakasse med kantareller. Jag brukar envisas varje höst med att bege mig ut i skogen och leta svamp men aldrig hittar jag nåt. Så till min lycka blir det kantareller till lunch imorgon.

Varje stund att umgås med Lovisa innan hon far iväg till USA är värdefull.

Fy fan, nu ska jag må illa i fred.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar