måndag 29 augusti 2011

succes and confidence.

Det har varit en riktigt bra dag idag.
Har firat mamma (grattis återigen) med att bjuda henne på lunch på kolgrillen. Sen drog jag direkt till Eskilstuna by train och träffade Zana i hennes butik Glitter på Tuna Park. Där shoppade jag loss ordentligt. En guldklocka, en stor blomring, två rosörhängen i guld, ett armband i silverlöv, ett halsband med ett a, en stor silverring med vit sten, två långa örhängen, ett armband med kors mm, en "three-in-one" halsduk. Det var typ det. Jag är supernöjd.

Fick ett samtal från Strångsjö vid lunchtid. Jag blev erbjuden eller snarare tillfrågad om jag ville ha jobb på halvtid året ut på fritids. Självklart tackade jag ja. Detta ska jag nog, tror jag, fira med en pizza eller något liknande flottigt från Olympos (10 meter härifrån). Nej, jag orkar inte laga mat idag.

Min fot har fuckat ur. Känns som en rejäl stukning fast jag kan inte erinra mig om att jag har stukat till den. Inte bra eftersom vi ska gå Sörmlandsleden med skolan på onsdag. Bara att bita ihop och gå på.

Jag var på bild i Kuriren idag. Värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar