söndag 28 augusti 2011

you gotta love being you.

Lite söndagsmys här hemma. Tända ljus, godis, och fint väder. Har precis slängt i mig fil, müsli och äppelmos till kvällsmat. Det räckte gott och väl efter trerätters lunchen på Öster Malma slott idag. Mysigt ställe men långt att åka, speciellt om man sitter i mitten bak i bilen.

Imorgon fyller mamma år så jag ska bjuda henne på lunch. Sen direkt efter lunchen hoppar jag på tåget till Eskilstuna för att träffa Zana i hennes butik ute på Tuna Park. Hon ska hjälpa mig att hitta massa snygga nya smycken.

Lite vildsvin dagen till ära.

Jag och Lovisa var på Värmbolsmatchen förut. Värt att dom förlorar med typ 4-1 den enda matchen jag går på för året. Inte värt det. Fast självklart roligt att titta på dom eftersom jag känner några stycken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar