torsdag 18 augusti 2011

i don't care.

Jag är inflyttad! Nu ligger jag här i min nya soffa och ska sova första natten här, i min nya säng. Det känns verkligen skitbra och jag är än så länge nöjd över möblering och alla grejer. Men huja vad jobbigt det är att flytta, det får inte ske för ofta.

Har haft en jättebra kväll med Zana i Norrköping. Första träffade vi hennes gamla klasskompis som fixade till mitt hår. Skitbra blev det. Sen drog vi in till stan och kollade läget på Rix FM festival. Grymma artister.. Broken door, Swingfly, Andreas Johnson, Jay Smith, Martin Stenmarck och September hann vi med att se. Och det var så sjukt, kom och tänka på att Martin Stenmarck var så himla lik en speciell person (ingen nämnd ingen klämd). Men med andra ord snackar vi om en i mina ögon skitsnygg person, punkt slut.

Imorgon blir det golfträning, mer flytt och inflyttningsmiddag för mina närmsta tjejkompisar. Ska bli riktigt trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar