tisdag 30 augusti 2011

on your wedding day.

Jag har precis läst igenom vett och etikett inför lördagens bröllop. Nu vet jag precis hur man ska bete sig och allt som är nödvändigt att veta inför och under.
Det ska bli otroligt roligt att gå på "mitt" först egna bröllop. (Då mamma och pappa inte är bjudna).
Outfiten är klart och för första gången i hela mitt liv ska jag dra till med hängande örhängen. Kors i taket, men det var fint och passade bra igår när jag provade det hela. Sen är bara frågan om jag ska ha kavaj eller en sjal, eller båda? Får diskutera saken med mamma.
Ska bli riktigt roligt att åka med Pontus också eftersom han är min närmsta killkompis och eftersom vi känt varandra i många år. Dessutom känner ju han och Matilda varandra lite halvt också.

Jag är förväntansfull. Dessutom får jag ju äta hotellfrukost på söndagmorgon också, det väger rätt tungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar