fredag 2 september 2011

waiting for tonight.

Vatje gång jag får migrän blir jag otroligt deppig och allt känns värdelöst, migränen förstör så mycket. Fick ett anfall igår ungefär en halvtimma innan jag skulle sluta, och jag vågar nästan aldrig säga till om att jag får migrän (tycker det är pinsamt eftersom folk som inte har migrän brukar utnyttja det för att själva få "gå hem från jobbet" eller så). Jag åkte direkt hem till mamma och pappa när jag jobbat klart och däckade där, och där blev jag kvar och sov över. Migränen hänger kvar i huvudet idag också men har inte vilat för det. Är lite orolig för morgondagen, ska nog ta medicin och gå och lägga mig.

Imorgon är dagen d. Matildas bröllop!
Det ska bli skitkul. Åker från stan vid 9, och innan vi kommer ner till Vimmerby är det tänkt att vi ska stanna till i Norpan för att hälsa på Tore. Tore är Pontus en vecka gamla systerson. Mysigt.
Ska fota massor imorgon, så ni får se på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar