söndag 4 september 2011

the wedding.

Bröllopet igår var fantastiskt fint, från början till slut. Jag kunde precis hålla tillbaka tårarna i kyrkan, men jag satt och njötrös och tittade på min underbara vän Matilda och insåg att vi inte längre är barn.
Här kommer ett litet bildregn från igår.

Tommy och Matilda (far och brud) på väg in i kyrkan.


Kyssen

Julia som tärna (Matildas lillasyster)

Keep the moment

Familjerna Frondelius och Edmam.

Utanför kyrkan tillsammans med bilen dom ska åka till festen i.

Ankomsten till festlokalen. Kolla in den fina brudbuketten.

Bröllopet hade filmtema. Vi fick programmet i som en dvd-film.

Bordsvattnet var extra fint dagen till ära (ska kopiera idén till mitt bröllop också)

Herr och fru Edman

Helt fantastisk och passande romantisk solnedgång.

Brudvalsen

Första tuggan av den otroligt fina bröllopstårtan.

Matilda fick visa upp sina magdanskunskaper som vi fick lära oss på möhippan.

Nu ska jag titta på "New in town" på femman, färga ögonbrynen och duscha.. Typ samtidigt. Imorgon jobb 9-17 sen säsongens första träning 17.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar