torsdag 15 september 2011

i like it like that.

Mitt liv är inte särskilt intressant och inget direkt häpnadsväckande händer. Jag är ingen blondinbella direkt. Jag jobbar, träffar min vänner, tränar, umgås med min familj och tittar ganska mycket på ointressanta teveprogram. Rätt tråkigt liv i stort.
Just därför (jag vet att mamma kommer ogilla detta) måste jag berätta om vad mamma och pappa ska göra imorgon, för det är stort för mig i mitt tråkiga liv.
Imorgon åker dom till Stockholm för att fira Sveriges talman Per Westerberg på hans 60-årsdag. Först ska pappa uppvakta honom tillsammans med andra moderater i Riksdagen, senare på kvällen är det en privat middag med många kända politiker, exempelvis Reinfeldt, Borg och Bildt. Jag tycker det är supercoolt att mina föräldrar kommer umgås med dessa människor, för andra gången dessutom.
Så mamma och pappa, ha en trevlig kväll på restaurangen imorgon kväll och ha en härlig övernattning på hotellet.
Vet att mamma gärna hade bytt med mig och jag gärna bytt med henne.

Så spännande var "mitt" liv. I och för sig ska jag ut och äta med jobbet imorgon kväll. Och jag menar absolut inte att mina kollegor är ointressanta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar