torsdag 22 september 2011

you've got a friend.

Totalt helt slut i både kropp och själ idag. Skulle nästan vilja gå och lägga mig på momangen. Men njae. Jag måste plocka lite mer först inför morgonkvällens partaj här. Disken är i alla fall diskad mamma!

Idag var vi inne i stadsparken med alla elever och tittade på Gabriel Forss och kören. Friends hade anordnat en dag för Katrineholms alla elever för att främja vänskapen i stan. Huvudhändelsen för mig var en väldigt het kille som sjöng tillsammans med en annan kille i något likande Oskar Linnros stil. Helskotta vad snygg han var. Så nu är jag självklart frälst i dem (Norlie & KKV). Självklart tyckte mina elever att det var jättekul att jag, Linda och Sara föll för den killen så dom fixade autografer åt oss. Den ska jag rama in!

Orkar absolut inte skriva mer nu. Auf Wiedersehn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar