onsdag 21 september 2011

wishing you were anywhere else but right here.

Nu har jag suttit och hållt på med hemsidan i en och en halv timma. Jag förstår inte att tiden kunde rinna iväg så himla snabbt. Jag behöver minst tre timmar till innan jag kan gå och lägga mig men det går ju för fasen inte när man börjar jobba 7,45 imorgon.
Har i alla fall fått en hel del att det som står på min checklista gjort.

Dock har jag inte alls hunnit:
1. Titta på tv4play på Bonde söker fru
2. Tittat igenom bilderna som Hanna äntligen skickat till mig från söndagens fotografering
3. Diskat (ooooh noooo, jag ville ju verkligen)
4. Plockat undan kläder och andra prylar inför fredagens fest här (nej mamma, vi ska inte störa)

Jag får helt enkelt spara detta till imorgon, då jag självklart har fler grejer att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar