tisdag 27 september 2011

you got a friend in me.

Det här inlägget är helt och hållet ägnat åt Lovisa Freberg.

Ett år kommer gå alldeles för fort, i alla fall för dig när du upplever ditt livs hittills häftigaste dagar i USA.
Jag och många med mig kommer sakna dig otroligt mycket här hemma i kalla och alldeles vanliga Sverige. Det enda jag önskar är att du får ha det så bra och att du verkligen njuter av varje sekund.
Tack för alla galna, roliga, mysiga, tråkiga, konstiga, vanliga, deppiga stunder vi haft tillsammans, ensamma och med andra. Jag ser fram emot att få uppleva alla dessa tillfällen tillsammans med dig igen från och med oktober 2012. Jag finns alltid kvar här för dig. Och räkna med att jag kommer och hälsar på hos dig på andra sidan jorden.
Äkta vänskap handlar inte om att vara med varandra, det handlar om att finnas för varandra. Att finnas för varandra går även om vi har ett världshav och en hel kontinent emellan oss. Det kanske tar dagar eller veckor mellan gånger vi hörs av, men det gör inte så mycket, minnena tillsammans talar ett tydligt språk också.

En bättre vän än dig är svårt att hitta.
Ha din bästa tid i USA nu vännen!

Sjukt vad mycket vi har gjort tillsammans egentligen.

Lindesberg "de svarta"
Utflykt till Stendörren
Balen
Gänget till Rättvik
Party i stugan
Diggiloo Djulö
Beachuppvisning kk-veckan
Studenten
Rättvik sportlovet -11
StudentenRättviks marknad -10
GymmetLinköping
Norrköping
Nattvakter under GPt
Kvkmöte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar