måndag 12 september 2011

i don't believe you.

Fan rent ut sagt!
Jag är sjuk, och jag ogillar skarpt att vara sjuk. Därför jobbade jag idag fast det kanske hade varit bättre om jag legat kvar hemma i sängen. Men skit samma, jag ska jobba imorgon också. Lite skönt att bara jobba halvtid då.

Ligger i soffan och njuter av mina nya tapeter men behöver sätta upp saker på väggarna.. Fast då förstör jag ju det nya. Äh, det måste upp. Orkar jag ta tag i det nu? Nej. Jag ska ligga kvar här i soffan och vänta på Ensam mamma söker istället.

På tal om Ensam mamma söker. Hanna berättade för mig i fredags att vi för ungefär 10-12 år sedan åkte tillsammans med Oskar (som visas på klippet här under) till Paris. HA HA HA, pinsamt! Hans mormor är bekant till våra familjer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar