tisdag 6 september 2011

good feeling.

Jag har precis bakat en kaka á Leila i Frankrike. Som en kladdkakebotten med kokostosca uppepå. Testsmakare ska Lovisa få bli, hon ska komma hit om en stund och titta på San Marino-Sverige med mig. Ska bli mysigt.
Har även fått möblera om här hemma eftersom dom ska börja tapetsera alla rum på torsdag.. Så jag får flytta hem till mamma och pappa ons-lö.

Har precis skickat iväg ett mejl till Hanna Maxstad om att hon ska fota mig. Vi pratade om det på bröllopet i lördags och hon tyckte det skulle vara roligt eftersom vi känt varandra ett bra tag och aldrig gjort något sånt. Ska bli väldigt roligt, så nu ska vi bara försöka stämma in ett datum.
Tänkte sen vara lite ego och framkalla kanske två större bilder som jag kan ha på väggarna här hemma.

That's it. Fullt upp med jobb och träning i övrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar