onsdag 14 september 2011

silent shout.

Veckans lugnaste och tystaste stund just nu i mitt liv är när jag tränar högstadietjejerna. Tro det eller ej! Jag börjar bli lite smått galen på att höra min egna höga och orädda röst när den inte får någon som helst respons. Några mer försiktiga och tysta tjejer har jag ALDRIG någonsin träffat på. Är jag så skräckinjagande?

Back on track från förkylningen och febrigheten är jag i alla fall. Tränade på min egna träning och det gick riktigt fint. Tack och lov. Eller peppar peppar ta i trä kanske passar bättre.
Och fotografering stod på schemat för dagens träning. Riktigt proffsigt såg det ut. Bilderna ska vi använda på hemsidan.

Nog om detta. Disken, mitt livs sorg, står på diskbänken och väntar. Jag skulle göra det mesta för att slippa diska resten av mitt liv. Äta elefantbajs? Ja, till och med det faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar