onsdag 28 september 2011

killing me softly.

Jag är helt slut. Inte nog med att jag har fått två migränanfall nu i eftermiddag, så har jag dessutom riktigt jävla ont i axlar och rygg. Har nog aldrig varit så här stel förut faktiskt. Ska nog ringa Annika imorgon och boka massagetid. Skulle behöva en rejäl omgång.
Tog mig i alla fall igenom migränen rätt skapligt idag. Kunde träna högstadie/gymnasielag och träna själv. Det roliga idag var att vi var 13 stycken på hg-träningen. Rekord! Det ska styrelsen veta. Det bästa var att Isadora börjat nu.

Imorgon ska jag jobba heldag (8-17). Klockan 18 ska vi träffas vi MUFare i stan och dra igång första grejen här i stan. Vi kommer att bjuda på pizza och lite föreläsning 18,30 hos Made in Katrineholm. Alla ungdomar är varmt välkomna.

Nu ska jag somna framför Sex and the city så jag orkar med morgondagen och kommande helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar