måndag 19 september 2011

manic monday.

Det har varit en otroligt lång dag. Jag minns knappt att jag gick upp imorse. Då spöregnade det och var fortfarande mörkt. 7,00 började jag. Det gick faktiskt jättebra även fast jag inte är en morgonmänniska. Sen jobbade jag till 12,30. Senare umgicks jag med August, Pontus och Felix. (Kors i taket). Vi var på Resia och tittade lite på en weekend resa som ska bli av i November. Just nu lutar det åt att vi drar till Barcelona.
Ikväll har jag gått långpromenad på ganska exakt 6 km med Lovisa och pratat massor, typ pratat för ett halvår tills vi ses igen. Vi ska ut och käka ett gäng på fredag och sen ha lite partaj med utgång för att umgås med "sista gång".

Var förresten också och köpte hallmöbler på Jysk med mamma och pappa. Så ena möbeln är redan ihopsatt, men den andra jobbiga och avancerade möbeln ska sättas ihop nu. Önskar att man kunde antingen köpa dom redan ihopsatta eller att man kunde anställa någon att göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar