söndag 11 september 2011

if you feel like it.

Sådär, då var det söndag igen. Inte mig emot faktiskt.
Har haft en jättetrevlig helg i Örebro. Började med att Hanna och jag gick ut och åt i fredags på en jättefin restaurang. Supergod mat kan jag tala om. Efter det gick vi mätta och belåtna på bio.
Igår började dagen med golftävling på Gustavsviks GK. Jag är rätt nöjd över min runda. Dock kunde vårt sällskap varit trevligare. Det är en lång historia med enligt paret så "var jag för bra och slog för långt för att ha det handicap jag har." Och det var orättvist, dom sa det ju inte med en god ton om jag säger så heller.
Kvällen avslutade i alla fall med en förfest på 19 kvadrat sen vidare ut i Örebros nattliv.
Dagen har spenderats i Hannas soffa framför massa avsnitt av Skärgårdsdoktorn (kult!).

Känner mig halvkry. Febern ligger nog och pyr i kroppen och förkylningen växer och blir starkare. Jag skulle egentligen ha gymmat med Zana men ställde in det, så nu ska jag bara kurera mig i soffan. Ska exempelvis börja läsa "En dag" som alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar