måndag 26 september 2011

it reminds me that it's not so bad.

Idag har det hänt en hel del roliga grejer.
Hanna gjorde mig glad x2.
1, Hon och jag ska tillsammans vara teamgudies nästa helg. Så slipper jag göra det ensam, plus att jag kommer kunna spela min match. Tack Hanna, du är en stjärna.
2, Vi har nu bestämt att jag ska komma ner till dom i Österrike över nyår. Perfekt, då slipper man tänkte och planera och fixa inför ett nyår här hemma som ändå blir skit. Skidor, fin omgivning och god vän (och hennes mamma och pappa självklart).
Sånt är så mycket lättare att göra om man känner den familjen bra och det gör jag ju verkligen.
ROOOOOLIGT!
Dessutom ska jag och August ner till Resia imorgon och boka vår Barcelonaresa som ska gå av stapeln den 11 november tror jag.
Plus att jag fick ytterliggare tjänst på jobbet. Varje måndag kommer jag jobba heltid. Superduper känner jag över det.

Resten av veckan är det fullt upp.
Imorgon: Jobb 13-16. Träningsmatch i Hallsberg 19,30
Onsdag: Jobb 13-16. Promenad med Julia. Träning 1 18-19.30 träning 2 19.30-21
Torsdag: Jobb 8-17. Första MUFgrejen här i stan 18,30
Fredag: Jobb 8-16,30. Gymma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar