torsdag 29 september 2011

run the world.


Det var tur att jag sjukanmälde mig imorse eftersom jag fick ett till migränanfall idag. Då var det bara att dra ner persiennerna och försöka somna, vilket jag tillslut lyckades med.
Vi halv sex kände jag mig piggare och kunde tack och lov gå på MUF mötet där jag träffade Kasper som är riksordförande för MSU (Moderat skolungdom) och Gabriella som är distriksordförande för MUF i Sörmland. Det var väldigt trevligt och jag och G har redan bestämt att vi till 90% ska ha ett möte nästa onsdag i Eskilstuna. Äntligen kan jag börja med någonting jag brinner för, politik.

Nu sitter jag i soffan och grubblar över hur jag ska ha det i mina fönster. Det är som avkoppling att pyssla med inredning hemma. Mamma och jag hittade ett jättefint tyg idag på Åhléns som hon ska sy till gardin åt mig. Därför måste jag hitta något passande att ha i det fönstret, och det är svårt, känner mig aldrig nöjd. Men fint lär det bli i slutändan.

Imorgon har jag sagt ifrån om jobb 8-13 eftersom jag inte riktigt känner att mitt huvud är fit for fight för det (snälla Linda kunde ta större delen av den tiden imorgon också) men jag kommer jobba 13-16,30. Sen får kvällen bjuda på gym, middag och utgång med Zana. Trevligt till tusen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar