lördag 1 oktober 2011

crazy little party girl.

Mår mitt bästaste..
Vunnit två av två spelade matcher idag. Först 3-2 Mot Stockholms Vingar (med en kändis i motståndarlaget) i division 1 debuten för mig i mitt liv och för KVK på mååååånga år. Grymt girls! Andra vinsten tog jag mot Hanna nyss i Geni - frågespel. Känns stabilt. Vi ska nog faktiskt anmäla oss till något frågespel på teve som hon kollat in. Nice. Jag tror vi skulle vara rätt slagstarka. Hade Blomman varit med så hade vi lätt vunnit miljoner.

Nu ska vi snart svänga våra lurviga på Stadshotellet. Minns faktisk inte när jag var där sist, men jag tror det var någon snabbis i somras? Det ska i alla fall bli skoj. En tvådagars är inte ofta det händer.

Skål och god natt.
All kärlek utåt en kväll som denna. Gårdagskvällen var btw riktigt... fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar