fredag 21 oktober 2011

but this friday night, do it all again.

Har fått en riktigt bra början på fredagen. Gick upp vid 9,30.. Sprang över gården till Annika på massage vid kvart i tio. Där låg jag och njöt i en halvtimma.. Fick även ett roligt erbjudande av henne som gäller en helg i januari.
Väl hemma igen gjorde jag i ordning lite extra lyxig frukost åt mig själv. Varm choklad, två kokta ägg, två rostade smörgåsar och en satsumas. Så nu är jag förhoppningsvis mätt i magen tills det är dags för middag ikväll.
Har nästan helt glömt bort att titta på klockan efter detta, och nu är det alldeles snart dags att göra mig färdig för att åka till jobbet.

När jag kommer hem i eftermiddag drar jag och Zana till gymmet, sen ska jag hem och ladda upp inför morgondagens bortamatch i Kolbäck.

Ha en trevlig dag allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar