fredag 7 oktober 2011

believe.

Jag är nöjd med mig själv.
Först började jag och Zana med att gymma lite över en timma idag. Blandade nytta med nöje genom att stå på orbitracken samtidigt som vi tittade på första halvlek av Finland-Sverige.
Direkt efter gymmet joggade jag hem till mamma och pappa och fick mat och såg halvlek nr 2.
När matchen var slut joggade jag hem. Den biten är ganska exakt dom 2 km jag måste springa för att klara polisintagningen och jag klarade det för första gången i mitt liv. Löpning är verkligen inte min grej och det har oroat mig massor, men idag så gick det på ca 10 min. Så nöjd över mig själv.

Imorgon är det MATCHDAGS!
Vi möter Linköping i B-hallen 15,00. Det ska bli riktigt kul och jag hoppas verkligen det blir en andra vinst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar