söndag 23 oktober 2011

with tired eyes.

Jag borde storstäda. Det var vad jag gav som anledning till mig själv istället för att gå till gymmet. Men här sitter jag istället, och lär sitta resten av kvällen. Får ta städningen imorgon istället, tror jag. Eller så tar jag tag i det senare ikväll/inatt.. Vi får se helt enkelt.
Handlade all mat inför tisdagens halv åtta hos mig grej som jag, Zana och Julia ska ha. Det blir en riktigt brakmåltid hoppas jag. Nu har jag i alla fall bestämt mig vad jag ska bjuda på.

Kvällen igår var trevlig och speciell. Har ingen lust att skriva speciella grejer om det, men kul var det och trött var jag när jag kom hem. La mig i soffan och åt min kebabrulle.. Somnade här och vaknade igen halv sex imorse, då la jag mig i sängen. Skönt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar